Golyóstoll blog

Golyóstollakkal, tollbetétekkel, és egyéb irodaszerekkel foglalkozó blog azoknak, akiknek nem mindegy, mivel írnak.

Friss topikok

  • golyóstoll: @Teréz_Pitykéz: Sajnos nem ismerek olyan zseléstollat, ami ebből a szempontból lényegesen jobb len... (2023.08.22. 22:03) Teszt: United Office Gel (LIDL)
  • golyóstoll: @Liu: Köszi a jelzést. Már én is találkoztam vele, de most a teljesség kedvéért bekerült az írásba... (2023.08.14. 22:50) Teszt és történet: ICO 70, ICO Scripto
  • golyóstoll: @Liu: www.volf-concorde.cz/eshop/163/kulickove-pero-concorde-classic-stribrne-4barevne.html?cookie... (2023.08.14. 22:45) Teszt: ICO Kaméleon
  • golyóstoll: Sic transit gloria mundi... (2023.03.10. 22:24) rOtring múzeum
  • bgakos: Kicsit vékony nekem a Jotter, nem kellemes vele írni, tudjátok esetleg, mennyivel vastagabb az XL ... (2023.01.05. 13:33) Teszt és történet: Parker Jotter

Schneider Gelion - itt a vége, meguntam

2014.07.17. 21:16 golyóstoll

Többször írtam már arról, hogy próbálok jól használható, Parker "G2" formátumú (koronás) zselés tollbetétet találni a piacon. Legutóbb a Schneider Gelion betétről írtam röviden, amit azóta is használtam. Természetesen ahogy a blog tartalmából sejthető, általában többféle tollat használok felváltva, attól függően, hogy hova megyek, és hogy épp melyik akad a kezembe, vagy melyikhez van kedvem.

Tegnap este egy megbeszélésre siettem biciklivel, ilyenkor pedig a lustaságom miatt kényelem érdekében igyekszem minimális felesleget cipelni, így a tolltartóm is otthon maradt, és csak a jó öreg PAX Metál tollamat csíptettem a zsebembe. Sajnos megfeledkeztem róla, hogy mostanában az a bizonyos Schneider Gelion tollbetét egyre gyakrabban csinálja azt, hogy a mondat közepén, minden előjel nélkül kifogy belőle a szufla, és elkezdi szárazon karcolni a papírt, amíg néhányszor oda nem koppintom a hegyét az asztalhoz.

A megbeszélés rendben zajlott, időnként írtam pár sort, amikor is egyszer csak ismét fellázadt ellenem a Gelion. Nyilván nem örülök ilyenkor, így kicsit talán túl ingerülten koppintottam kettőt a papíron, melyet a beszélgetőpartnerem is észrevett. Neki az ismerőseim többségéhez hasonlóan fogalma sincs róla, hogy halomban állnak otthon a jobbnál jobb golyóstollak nekem ez nem csak munkaeszköz, hanem hobbi is, így egy ennek tudatában elfogadható gesztussal élt: táskájából azonnal előhúzott két darab reklámtollat, és hanyag eleganciával elém dobta őket az asztalra.

Természetesen ezt nem vettem rossz néven, de miután vége lett a megbeszélésnek és hazaértem elgondolkoztam a dolgon. Van egy bögrém melyben gondosan összeválogatva az ország különböző boltjaiban beszerzett, kiváló minőségű tollbetétek sorakoznak, arra várva, hogy sorra kerüljenek. Köztük jónéhány ritkaság, amelyet már nem is gyártanak. Én pedig, fittyet hányva a saját blogom szlogenjére (Az élet túl rövid ahhoz, hogy vacak tollal írj) egy olyan tollbetétet használok, amellyel nemhogy nem élvezetes írni, hanem egyenesen bosszantó.

Ahogy ezt végiggondoltam, már szedtem is szét a tollat. A Gelion tollbetét elfoglalta kiérdemelt helyét a "kuka előszobája" "futottak még" bögrében, a Hungaropen kiváló termékébe pedig az egyik titkos favoritom, az Inoxcrom fine vastagságú golyóstollbetétje került. (Részletesebben egy későbbi írásban tervezem bemutatni.)

2 komment

Címkék: vélemény csalódás schneider tollbetét zseléstoll inoxcrom gelion

A bejegyzés trackback címe:

https://golyostoll.blog.hu/api/trackback/id/tr536517783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kicsibigyo 2015.12.04. 12:30:58

Most vettem egy schneider 735-ös tollbetétet a webpapír.hu -ról. jelenleg áztatom a papírt amire írtam. :D
Nagyon adja a blogod, köszönöm!
I

geza521 2017.03.10. 08:44:15

A héten vettem a Blaha Lujza téri Müllerben ilyen betétet. Sokkal jobb a minőségük, mint korábban, nem karcos. A Perker Gel-lel egyenértékű,de negyed annyi áron.
süti beállítások módosítása