Golyóstoll blog

Golyóstollakkal, tollbetétekkel, és egyéb irodaszerekkel foglalkozó blog azoknak, akiknek nem mindegy, mivel írnak.

Friss topikok

  • golyóstoll: @Teréz_Pitykéz: Sajnos nem ismerek olyan zseléstollat, ami ebből a szempontból lényegesen jobb len... (2023.08.22. 22:03) Teszt: United Office Gel (LIDL)
  • golyóstoll: @Liu: Köszi a jelzést. Már én is találkoztam vele, de most a teljesség kedvéért bekerült az írásba... (2023.08.14. 22:50) Teszt és történet: ICO 70, ICO Scripto
  • golyóstoll: @Liu: www.volf-concorde.cz/eshop/163/kulickove-pero-concorde-classic-stribrne-4barevne.html?cookie... (2023.08.14. 22:45) Teszt: ICO Kaméleon
  • golyóstoll: Sic transit gloria mundi... (2023.03.10. 22:24) rOtring múzeum
  • bgakos: Kicsit vékony nekem a Jotter, nem kellemes vele írni, tudjátok esetleg, mennyivel vastagabb az XL ... (2023.01.05. 13:33) Teszt és történet: Parker Jotter

Olvasók írták

2014.03.28. 18:50 golyóstoll

Mint a magyar internet szegletében megbújó rétegblog szerkesztőjének, jól esik, ha valaki megemlíti "munkásságomat", esetleg véleményt is formál róla. Ezen az oldalon igyekszem összegyűjteni ezeket az eseteket, ego trip jelleggel. Ha esetleg találsz olyat, amiről lemaradtam, kérlek írd meg! :-)

 

Dani József - Dajo blog (az eredeti írás már nem elérhető, tárolt változat)

Egészen másra kerestem rá, mikor észrevettem és őszintén megmondom hangosan felnevettem a golyostoll.blog.hu webcím láttán. Most komolyan, golyóstollakról blogol? Már csak kíváncsiságból is megnéztem és az eredmény kiábrándító!

[...]

De a kíváncsiság mégis oda hajtott. A linkelt oldal közepén találtam meg a google által kidobott képet. Komolyan nem hittem el hogy valaki golyóstollakról blogol. Aztán a képhez tartozó teljes bejegyzést végigolvastam... Majd több másikat és ledöbbentem. Kiábrándító az egész oldal úgy ahogy van! És a szó pozitív értelmében kiábrándító! A blog szerkezetileg, formailag nem egy nagy eresztés (ezt mint a témával mélyebben foglalkozó állapítom meg), de nem is ez a lényeg. Tartalmilag annyira összeszedett és jól felépített, hogy azt el sem tudom mondani.

[...]

Velem ellentétben viszont itt van ez a golyóstollas csóka. Akiről a bemutatkozó oldalán nem sok minden derül ki. Ő megfogott egy témát, amit szerintem rajta kívül nem sokan a világon, és utánament. Kipróbál, elemez, kutat és a tapasztalatait megosztja. Rendezett, jól megfogalmazott olvasmányos írásokat tesz közzé a TOLLAKRÓL! Még mindig hihetetlen számomra a témaválasztás, és ezzel együtt csodálom a fickót. Van egy nem mindennapi hobbija és ahogy látom jó is benne. Még több hasonló blogot szeretnék látni a világhálón

 

Jakus Balázs - Twitter

Ritkán csodálkozok rá a világra pozitívan, de ez a golyóstoll blog(!) megmutatta, h bármiről lehet igényesen írni.

 

Gécs Dániel - Twitter

és még azt mondják, hogy blogolni milyen nehéz, ez a csóka meg golyóstollakról ír litániát: golyostoll.blog.hu #respect

 

Dankó Bence - Google Plus

A hét felfedezése a hazai blogoszféra tekintetében.

 

Maródi Ildikó - Facebook

Nem tudom te ki vagy és mitől érsz rá ennyire, de dolgozni is kellene már valamit, neem?

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://golyostoll.blog.hu/api/trackback/id/tr845883641
süti beállítások módosítása