Golyóstoll blog

Golyóstollakkal, tollbetétekkel, és egyéb irodaszerekkel foglalkozó blog azoknak, akiknek nem mindegy, mivel írnak.

Friss topikok

  • Antolion: Csak egy érdekesség: lehet, hogy véletlen, de a méltán ismert s 16 évadot megért CSI-sorozatban a ... (2024.04.02. 22:52) Teszt: Zebra F-301
  • golyóstoll: @Teréz_Pitykéz: Sajnos nem ismerek olyan zseléstollat, ami ebből a szempontból lényegesen jobb len... (2023.08.22. 22:03) Teszt: United Office Gel (LIDL)
  • golyóstoll: @Liu: Köszi a jelzést. Már én is találkoztam vele, de most a teljesség kedvéért bekerült az írásba... (2023.08.14. 22:50) Teszt és történet: ICO 70, ICO Scripto
  • golyóstoll: @Liu: www.volf-concorde.cz/eshop/163/kulickove-pero-concorde-classic-stribrne-4barevne.html?cookie... (2023.08.14. 22:45) Teszt: ICO Kaméleon
  • golyóstoll: Sic transit gloria mundi... (2023.03.10. 22:24) rOtring múzeum

Van remény

2013.07.05. 13:23 golyóstoll

Jó ideje azt az elvet vallom, hogy a vásárló a pénztárcájával szavaz. Sajnos általánosságban véve rossz tapasztalataim vannak az itthoni üzletekkel kapcsolatban, ami a reklamációkat illeti. Erre nem cáfoltak rá egy korábbi panaszom alkalmával sem.

Az elmúlt hetekben két esetben is nagyon pozitívan csalódtam, és ezt szeretném megosztani a blog olvasóközönségével. Fontos leszögeznem, hogy a blogot egyik említett cég sem támogatja, pusztán a pozitív végkimenetel miatt döntöttem úgy, hogy leírom az érintettek nevét. Ígérem, hogy a továbbiakban is így fogok tenni, amennyiben hasonló korrekt magatartással találkozom.

***

Néhány hete a Pirex Papírban vásároltam LAMY tollakat, viszont nem indegyikhez kaptam dobozt. A LAMY weboldala sajnos nem jelzi egyértelműen, hogy ezekhez jár-e díszdoboz, ami viszont fontos kellék, ha ajándékba szánod a terméket. Felhívtam a Pirex központi ügyfélszolgálatát, ahol megerősítették, hogy a tollaim egy része displayből származik (a tollakat kis tárolókban tartalmazó kínáló állvány, amit papírboltokban láthatsz), tehát nincs hozzájuk doboz, a másik része viszont dobozzal együtt érkezett a gyártótól. Ezután a vonal másik végén az úriember néhány percet kért, hogy megnézze van-e üres LAMY doboza a raktárban. Rövid idő múlva visszahívott, és megígérte, hogy abba a boltjukba, ahol átvettem a tollakat, egy-két héten belül küld 2 db dobozt nekem, természetesen teljesen ingyen. A dobozok egyébként azóta meg is érkeztek.

***

Korábban említettem, hogy régóta vadászom Zebra Sarasa nyomógombos zseléstollra. Múlt héten sikerült találnom, a Tip-Top 92 Kft. boltjában. Ha már ott jártam, vettem pár Fisher Space Pen tollbetétet is, nagyon jó áron voltak, bár furcsálltam hogy az ár nettóban volt kiírva. Általában nem próbálom ki a tollakat a boltban, van ahol ez kifejezetten tilos, illetve bunkóságnak tartom, hogy egy kipróbálás miatt a hegyet védő kis golyócskát leszedjem. A Fisher betét ráadásul bliszter csomagolásban kapható (kartonpapír kártyán, átlátszó műanyagburokban), így kibontás nélkül nem lehet kipróbálni.

Hazaérve aztán kibontottam az egyik Fisher betétet, és írni szerettem volna vele, de sajnos hosszas próbálkozás után sem jártam sikerrel. Egy darabig még körözgettem a papíron, de semmi sem történt azon kívül, hogy a papír egyre rongyosabb lett. Csalódottságomban elővettem a Sarasa zseléstollat, amely nagy meglepetésemre sűrűn szaggatott vonalat húzott. Ennek kétségkívül nagyon örültem volna általános iskolában geometria órán, de így vénkoromra már nem nagyon válik hasznomra. Olyan volt mintha a golyó sérült lenne. Itt már azért sejtettem, hogy ez nem az én napom, de a java még hátravolt. A Fisher betét nem olcsó mulatság, ezért megkerestem a blokkot, hogy másnap visszavigyem mindkét hibás terméket. Mikor alaposabban megnéztem, akkor vettem észre, hogy jó szokásomhoz híven sikerült jóval többet fizetnem a betétekért a kiírt árnál.

Másnap a boltban a hibás Fisher betétet azonnal kicserélték egy vadonatújra, holott az eredeti csomagolás már nem volt meg. Kicsit tartottam tőle, hogy azt gondolják majd, a kifogyott betétet szeretném újra cserélni, de szó sem volt ilyesmiről. A Zebra Sarasa tollról csak annyit mondtam, hogy elég furcsán ír. A hölgy kipróbálta, és már ment is a számítógéphez ellenőrizni, hogy van-e cserebetétje. Mivel nem volt, kaptam egy új tollat. Ezután elmondta, hogy a Fisher betét esetében véletlenül a nagykereskedelmi üzletük rajtahagyta a nettó nagyker árat (a címkére ugye rá volt írva hogy nettó), a pénztárgép meg természetesen a bruttó kisker árat tartalmazza. Az árkülönbözetet minden betétre visszafizette, majd elnézést kért a kellemetlenségekért, és ismét megköszönte a vásárlást.

***

A tanulságot mindenki vonja le maga, mindenesetre én már tudom, hogy hova érdemes visszamenni, és hova nem.

Szólj hozzá!

Címkék: vélemény zebra fisher papírbolt tollbetét lamy space-pen sarasa

A bejegyzés trackback címe:

https://golyostoll.blog.hu/api/trackback/id/tr725392285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása