Golyóstoll blog

Golyóstollakkal, tollbetétekkel, és egyéb irodaszerekkel foglalkozó blog azoknak, akiknek nem mindegy, mivel írnak.

Friss topikok

  • Antolion: Csak egy érdekesség: lehet, hogy véletlen, de a méltán ismert s 16 évadot megért CSI-sorozatban a ... (2024.04.02. 22:52) Teszt: Zebra F-301
  • golyóstoll: @Teréz_Pitykéz: Sajnos nem ismerek olyan zseléstollat, ami ebből a szempontból lényegesen jobb len... (2023.08.22. 22:03) Teszt: United Office Gel (LIDL)
  • golyóstoll: @Liu: Köszi a jelzést. Már én is találkoztam vele, de most a teljesség kedvéért bekerült az írásba... (2023.08.14. 22:50) Teszt és történet: ICO 70, ICO Scripto
  • golyóstoll: @Liu: www.volf-concorde.cz/eshop/163/kulickove-pero-concorde-classic-stribrne-4barevne.html?cookie... (2023.08.14. 22:45) Teszt: ICO Kaméleon
  • golyóstoll: Sic transit gloria mundi... (2023.03.10. 22:24) rOtring múzeum

Levél a Télapónak

2013.12.05. 18:36 golyóstoll

Kedves Télapó!

Régen írtam Neked utoljára, talán van már vagy 20 éve is. Emiatt, és mert igen jó voltam idén - igyekeztem sok tanácstalan embernek segíteni az Internet segítségével - hosszú listát írtam azokról a dolgokról, amiknek örülnék..

Természetesen nem kérek mindent a listáról, már egy dolog is remek lenne. Ha esetleg idén nem érsz rá ezzel foglalkozni, vagy úgy gondolod, nem érdemlem meg egyiket sem, akkor sem sértődöm meg, de megígérem, hogy ha bármelyik teljesül, írok róla az olvasóimnak.

 

Golyóstollak

Tombow AirPress: Nagyon különleges darabnak tűnik, mert a tollbetétben nem gyárilag van túlnyomás, hanem a nyomógomb használatakor kerül nyomás alá. Sajnos nem tudom, hol lehetne beszerezni itthon.

Kyocera Ceramic Tipped Ballpoint Pen: Szeretnék végre kipróbálni egy jó kerámiagolyós tollat. Elég ritka típusnak tűnik, szívesen látnám a gyűjteményemben a kuriózumok között.

 

 

Töltőtollak

Waterman Caréne (EF): Nem írok róla semmit, ha megnézel egy képet róla, nyilvánvaló lesz, miért.

Pelikan Souverän M405 (F) Black: Sok jót olvastam róla, és a Pelikan termékekben állítólag képtelenség csalódni.

 

4 komment

Címkék: kívánságlista karácsony ico hungaropen

A bejegyzés trackback címe:

https://golyostoll.blog.hu/api/trackback/id/tr885586227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt) · http://zsotza.blogspot.com 2015.02.22. 15:15:14

Régi post, de szívesen olvasom újra....és újra! :-)

Írod: >>" Szeretnék meglátogatni egy írószergyárat, ahol tollakat és tollbetéteket gyártanak. "<<

Emlékszel a gyárlátogatásokra 'anno az iskolai időkből? Amikor a Csepeli Fémmű-ben melóztam, hozzánk is jöttek diákok. Szerintem jó marketing lenne mind az ICO-tól, mind a HungaroPen-től, ha legalább évente párszor lenne gyárlátogatás: vásárlási lehetőséggel. Szerinted? Egy nap mind a két hazai írószergyárat meg lehetne látogatni akár....

golyóstoll 2015.02.22. 15:29:49

@Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt): Hogyne, mély nyomokat hagyott bennem például a Parádi Üveggyárban tett iskolai látogatás.

Legutóbb pedig egy konzervgyárat jártam körbe, és talán így felnőtt fejjel még érdekesebb, hogy mennyi tervezés és munka eredménye a késztermék, amit megveszünk a boltban.

Szerintem remek ötlet lenne folytatni a régi hagyományt!

Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt) · http://zsotza.blogspot.com 2015.02.22. 15:58:53

@golyóstoll:

Hátha az illetékes elvt... azaz urak, marketing-managerek,igazgatók is (f)elismerik: ez mindenkinek jó lenne!

Kicsit más. Írod: >>" Platignum No.9.: Szimpatikus a cég marketingje, ez pedig egy kiforrott tollnak tűnik. Egyelőre még csak méregdrágán láttam."<<

Én most két és fél ezresért láttam: www.lacsiboltja.hu/termek/26077.GOLYOSTOLL_PLATIGNUM_No_dot_9_ACEL_GOLD

Ez már jó (jobb) ár?

golyóstoll 2015.02.22. 17:56:17

@Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt): Ez már inkább. Azóta egyébként kissé megingott a hitem a márkában, mert a koronás tollbetétjükkel elég rossz a tapasztalatom.
süti beállítások módosítása