Golyóstoll blog

Golyóstollakkal, tollbetétekkel, és egyéb irodaszerekkel foglalkozó blog azoknak, akiknek nem mindegy, mivel írnak.

Friss topikok

  • Antolion: Csak egy érdekesség: lehet, hogy véletlen, de a méltán ismert s 16 évadot megért CSI-sorozatban a ... (2024.04.02. 22:52) Teszt: Zebra F-301
  • golyóstoll: @Teréz_Pitykéz: Sajnos nem ismerek olyan zseléstollat, ami ebből a szempontból lényegesen jobb len... (2023.08.22. 22:03) Teszt: United Office Gel (LIDL)
  • golyóstoll: @Liu: Köszi a jelzést. Már én is találkoztam vele, de most a teljesség kedvéért bekerült az írásba... (2023.08.14. 22:50) Teszt és történet: ICO 70, ICO Scripto
  • golyóstoll: @Liu: www.volf-concorde.cz/eshop/163/kulickove-pero-concorde-classic-stribrne-4barevne.html?cookie... (2023.08.14. 22:45) Teszt: ICO Kaméleon
  • golyóstoll: Sic transit gloria mundi... (2023.03.10. 22:24) rOtring múzeum

Egy éves a blog

2014.03.28. 18:36 golyóstoll

Teljesen meg is feledkeztem róla, de így utólag szeretném pótolni, hogy a blog elmúlt egy éves. 2013. március 25-én élesítettem az első bejegyzést, amelyet gyors egymásutánban még néhány alapozó cikk követett. Nem szeretném hosszasan elemezgetni az elmúlt évet, de azért néhány dolgot leírok, hátha valaki kíváncsi rá.

Miután némi habozás után elindítottam ezt a blogot, úgy gondoltam, hogy főleg tolltesztekről fog szólni. Rövid számolás után arra jutottam, hogy kevesebb mint egy év alatt elfogynak majd a teszt darabjaim, aztán utána fogalmam sincs, hogy miről fogok írni. Nos, ez nem így lett, még mindig van egy halom olyan mindennapi, és jónéhány különleges íróeszközöm, amelyről szeretnék mesélni. Arról nem is beszélve, hogy a gyűjteményem nem vészes ütemben, de azért mégiscsak növekszik, hiszen innen-onnan, családból, barátoktól, érkeznek ajándékba szánt darabok, meg persze vásárolok is néhanapján. A tesztek mellett rengeteg téma jutott eszembe, amiről szívesen megosztottam a gondolataimat, és akkor még bele sem kezdtem az egyéb érdekes írószerek világába.

Az első néhány cikkben kínosan igyekeztem nagyon objektíven fogalmazni, de aztán szép lassan az írásokon kezdett átszűrődni a személyiségem, vagy legalábbis így visszaolvasva számomra úgy tűnik. Meg kell mondjam, egy kicsit sem bántam meg a dolgot, és igyekszem ebben a szellemben folytatni.

A tervem kezdetben az volt, hogy heti 1-2 bejegyzés készüljön, esetleg ha eszembe jut valami érdekes apróság hétvégén, akkor azt kiposztolom. Ez mostanra eléggé rendszertelenné vált, hiszen egyéb elfoglaltságaim miatt nem mindig úgy alakulnak a dolgok, ahogy eredetileg elterveztem, de azt gondolom beállt egy egészségesebb számra. Nem szeretnék mentegetőzni, mert úgy vélem, ha ide jut a dolog, akkor már rég megette a fene.

Végezetül, szeretném megköszönni minden kedves látogatómnak, aki az elmúlt egy évben osztozott a kis hobbimban, és remélem, hogy egyre többen találtok hasznos olvasnivalót ezeken az oldalakon!

1 komment

Címkék: születésnap

A bejegyzés trackback címe:

https://golyostoll.blog.hu/api/trackback/id/tr215883597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atomi2500 2014.03.28. 20:21:31

Kifejezetten élveztem olvasni a teszteket! Sok örömet okozott a blogod olvasása! Csak így tovább!
U.i.: Szerintem a Parker Vectorral is csinálhatnál egy tesztet, engem nagyon érdekelne!
süti beállítások módosítása