A történet
Történt, hogy találtam egy érdekes árucikket az egyik webshopban.
Írtam nekik, hogy valóban arról van-e szó, amire gondolok, és tényleg van-e készleten.
A tulajdonos válaszolt, hogy igen, minden úgy van, ahogy gondoltam.
Felkerekedtem, és elmentem a boltba személyesen, hogy szemügyre vehessem az árut. Tetszett, úgyhogy megvettem.
Hazaérve észleltem, hogy közel 20%-kal többet fizettem érte a webshopban látható árnál.
Csalódottságomat levélben megírtam a tulajdonosnak.
Válaszában közölte, hogy szerinte így is nagyon jutányos áron kaptam a terméket, mivel a beszerzés óta nem emelték az árát. (régi termékről van szó)
A tanulság
A weblapjukon található szövegek, miszerint:
"Tisztességes üzleti magatartással teremtjük meg értékeinket." - Bullshit.
"Célunk, hogy vásárlóink elégedett vevőként, elsőként, hozzánk térjenek vissza, újabb igényeikkel." - Bullshit.
Néhány ismerősöm azt mondogatja, hogy álomvilágban élek, mert az ehhez hasonló szövegeket komolyan veszem.
Az elvesztett kb. 1.500 Ft-ot én újra meg fogom keresni, ő viszont örökre elveszített számos vásárlót: engem, a cégemet, és azokat akiknek elmesélem a történetet.
Úgy látszik, hiába dolgozik valaki a kereskedelemben már sok éve, még mindig nem érti.