Golyóstoll blog

Golyóstollakkal, tollbetétekkel, és egyéb irodaszerekkel foglalkozó blog azoknak, akiknek nem mindegy, mivel írnak.

Friss topikok

  • Antolion: Csak egy érdekesség: lehet, hogy véletlen, de a méltán ismert s 16 évadot megért CSI-sorozatban a ... (2024.04.02. 22:52) Teszt: Zebra F-301
  • golyóstoll: @Teréz_Pitykéz: Sajnos nem ismerek olyan zseléstollat, ami ebből a szempontból lényegesen jobb len... (2023.08.22. 22:03) Teszt: United Office Gel (LIDL)
  • golyóstoll: @Liu: Köszi a jelzést. Már én is találkoztam vele, de most a teljesség kedvéért bekerült az írásba... (2023.08.14. 22:50) Teszt és történet: ICO 70, ICO Scripto
  • golyóstoll: @Liu: www.volf-concorde.cz/eshop/163/kulickove-pero-concorde-classic-stribrne-4barevne.html?cookie... (2023.08.14. 22:45) Teszt: ICO Kaméleon
  • golyóstoll: Sic transit gloria mundi... (2023.03.10. 22:24) rOtring múzeum

A vevőnek mindig igaza van

2013.06.22. 10:39 golyóstoll

A történet

Történt, hogy találtam egy érdekes árucikket az egyik webshopban.

Írtam nekik, hogy valóban arról van-e szó, amire gondolok, és tényleg van-e készleten.

A tulajdonos válaszolt, hogy igen, minden úgy van, ahogy gondoltam.

Felkerekedtem, és elmentem a boltba személyesen, hogy szemügyre vehessem az árut. Tetszett, úgyhogy megvettem.

Hazaérve észleltem, hogy közel 20%-kal többet fizettem érte a webshopban látható árnál.

Csalódottságomat levélben megírtam a tulajdonosnak.

Válaszában közölte, hogy szerinte így is nagyon jutányos áron kaptam a terméket, mivel a beszerzés óta nem emelték az árát. (régi termékről van szó)

A tanulság

A weblapjukon található szövegek, miszerint:

"Tisztességes üzleti magatartással teremtjük meg értékeinket." - Bullshit.

"Célunk, hogy vásárlóink elégedett vevőként, elsőként, hozzánk térjenek vissza, újabb igényeikkel." - Bullshit.

Néhány ismerősöm azt mondogatja, hogy álomvilágban élek, mert az ehhez hasonló szövegeket komolyan veszem.

Az elvesztett kb. 1.500 Ft-ot én újra meg fogom keresni, ő viszont örökre elveszített számos vásárlót: engem, a cégemet, és azokat akiknek elmesélem a történetet.

Úgy látszik, hiába dolgozik valaki a kereskedelemben már sok éve, még mindig nem érti.

Szólj hozzá!

Címkék: vélemény

A bejegyzés trackback címe:

https://golyostoll.blog.hu/api/trackback/id/tr185372502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása