Golyóstoll blog

Golyóstollakkal, tollbetétekkel, és egyéb irodaszerekkel foglalkozó blog azoknak, akiknek nem mindegy, mivel írnak.

Friss topikok

  • golyóstoll: @Teréz_Pitykéz: Sajnos nem ismerek olyan zseléstollat, ami ebből a szempontból lényegesen jobb len... (2023.08.22. 22:03) Teszt: United Office Gel (LIDL)
  • golyóstoll: @Liu: Köszi a jelzést. Már én is találkoztam vele, de most a teljesség kedvéért bekerült az írásba... (2023.08.14. 22:50) Teszt és történet: ICO 70, ICO Scripto
  • golyóstoll: @Liu: www.volf-concorde.cz/eshop/163/kulickove-pero-concorde-classic-stribrne-4barevne.html?cookie... (2023.08.14. 22:45) Teszt: ICO Kaméleon
  • golyóstoll: Sic transit gloria mundi... (2023.03.10. 22:24) rOtring múzeum
  • bgakos: Kicsit vékony nekem a Jotter, nem kellemes vele írni, tudjátok esetleg, mennyivel vastagabb az XL ... (2023.01.05. 13:33) Teszt és történet: Parker Jotter

Példás panaszkezelés - Diamine

2014.11.18. 16:52 golyóstoll

Mivel mostanában a garanciával és a vásárlói panaszok kezelésével szeretnék egy kicsit többet foglalkozni, ez a friss élményem teljesen beleillik a témába. Különben is megígértem, hogy ha valahol olyan korrekt hozzáállással találkozom, ami magyar szemmel szokatlan, írni fogok róla.

diamine twilight.jpg

A kép a Goulet Pens weboldaláról származik

Az ügy előzménye, hogy tavaly a karácsonyfa alatt találtam néhány üveg töltőtolltintát, amelyet a feleségem, és a családja csempészett oda. (Ezúton is köszönöm!) Köztük volt a Diamine Twilight is, egy olyan, papírtól és tollhegy vastagságtól függően kékes-zöldes-feketés árnyalat, amely szerelem volt első látásra. Egy-két alkalommal használtam is még év elején, de mivel elsősorban golyóstollakkal írok (még szép!), és ráadásul ehhez képest elég sokféle töltőtolltinta van itthon, azóta ki sem nyitottam.

peneszes tinta.JPG

A kép csak illusztráció, de valami nagyon hasonlót találtam én is

Valamelyik nap elővettem ismét, és miután lecsavartam a kupakot, észrevettem, hogy a tinta felületén apró fehér valamik úszkálnak. Eddig még sosem találkoztam ilyesmivel, de olvastam már róla, hogy a töltőtolltinta képes megpenészedni, ha nem megfelelően tároljuk, vagy valamilyen oknál fogva túl sok spóra jut az üvegbe a levegőből. De egyszerűen nem tudom elhinni, hogy nem okés egy zárt szekrényben tartani, és a balesetek elkerülése végett csak a minimális ideig szellőztetni kupak nélkül az üveget. Csak nem fogok tisztaszobát kialakítani, hogy meg tudjam tölteni a tollaimat...

Természetesen nem tudom biztosan, hogy mi volt benne, csak azt, hogy mikor először kibontottam, még nem volt ott. A Fountain Pen Network-ön később találtam egy témát ezzel kapcsolatban (a fenti képet is onnan loptam), de ott sem tudták teljes biztonsággal megmondani.

Miközben az összes többi tintámat ellenőriztem, volt időm gondolkodni, úgyhogy billentyűzetet ragadtam, és írtam a Diamine-nak a weboldalukon egy üzenetet, melyben igyekeztem körülírni, hogy mit találtam, és rákérdeztem, hogy használható-e ebben a formában a tinta. Ez egy vasárnapi napon történt, így meglepetten észleltem, hogy az üzenet elküldésétől számított egy óra múlva megérkezett a válasz személyesen a Diamine ügyvezetőjétől, Christine Joynson-tól, miszerint a problémás tintának a kukában a helye, és a lehető legsürgősebben küldenek egy újat ingyen és bérmentve.

Az üggyel kapcsolatosan a következők maradtak meg: A Diamine nem firtatta, hogy kitől és mikor vettem a tintát, nem próbált belekötni abba, hogy hogyan tároltam, hanem - valószínűleg a tinta árának többszöröséért - küldtek nekem egy újat. Ezután úgy érzem, hogy ha a jövőben bármilyen probléma adódik a termékeikkel, nagy biztonsággal számíthatok rá, hogy hasonló módon korrigálni fogják. Vagyis a továbbiakban is Diamine tintát fogok vásárolni.

(Ez nem reklám bejegyzés, minden Diamine tintámért vagy én, vagy az ajándékozó a bolti árat fizette, továbbá senki sem kért engem a megírására. Kivételt képez az írásban említett 1 db csere termék, amelyet a panasz nyomán kaptam, még a bejegyzés megírása előtt.)

1 komment

Címkék: garancia tinta penész Diamine

A bejegyzés trackback címe:

https://golyostoll.blog.hu/api/trackback/id/tr306913423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bence507 2014.12.13. 09:18:00

Hát ez szép, köszi a cikket. Ezen felbuzdulva ránéztem a Twilightomra én is(ami kb. a kedvenc tintám Diaminetól), és én is találtam foltokat sajnos... Viszont szépen reagálta le a cég, példás :)
süti beállítások módosítása