Golyóstoll blog

Golyóstollakkal, tollbetétekkel, és egyéb irodaszerekkel foglalkozó blog azoknak, akiknek nem mindegy, mivel írnak.

Friss topikok

  • Antolion: Csak egy érdekesség: lehet, hogy véletlen, de a méltán ismert s 16 évadot megért CSI-sorozatban a ... (2024.04.02. 22:52) Teszt: Zebra F-301
  • golyóstoll: @Teréz_Pitykéz: Sajnos nem ismerek olyan zseléstollat, ami ebből a szempontból lényegesen jobb len... (2023.08.22. 22:03) Teszt: United Office Gel (LIDL)
  • golyóstoll: @Liu: Köszi a jelzést. Már én is találkoztam vele, de most a teljesség kedvéért bekerült az írásba... (2023.08.14. 22:50) Teszt és történet: ICO 70, ICO Scripto
  • golyóstoll: @Liu: www.volf-concorde.cz/eshop/163/kulickove-pero-concorde-classic-stribrne-4barevne.html?cookie... (2023.08.14. 22:45) Teszt: ICO Kaméleon
  • golyóstoll: Sic transit gloria mundi... (2023.03.10. 22:24) rOtring múzeum

Pilot by Mika kollekció

2018.03.09. 07:23 golyóstoll

Kedves üzenet várt valamelyik nap a blog facebook oldalán a Pilot Magyarországtól. Tudjátok, szabadidőmben, hobbiból írom ezt a blogot, de nagyon jó érzés, amikor azok a gyártók is felfigyelnek rá, akiknek a termékeit vásárolom. Nekik csak egy üzenet, esetleg egy termékminta, nekem viszont az a jóleső érzés, hogy kipróbáltam valami újdonságot, és írhatok is róla Nektek. Így esett, hogy kaptam néhány Pilot tollat, hogy ha van kedvem, legyen miről írni. Az első néhány darabról konkrétan ebben a posztban fogok beszámolni.

pilot-mika-01-500.jpg

A tollak különlegessége, hogy a Pilot cég alapításának 100. évfordulójára kiadott különleges változatok, melyeket kizárólag Európában lehet megvásárolni (ezt a Mika rajongók fórumán talált csalódott japán és amerikai hozzászólásokból tudom), és csak a 2018-as évben. Itt-ott még azt is tudni vélik, hogy Mika tervezte őket, és a MIKA felirat jól láthatóan szerepel is mindegyiken.

Tuti, hogy most kiállítom magamról a világ előtt a szegénységi bizonyítványt, de rá kellett keresnem, hogy ki az a Mika. Persze, rémlett, hogy zenész az illető, és vezetés közben a rádióban hallhattam valamelyik alkotását, de hiába erőltettem az agyamat, nem tudtam rájönni, hogy pontosan melyik lehetett az.

Nos - nevess ki nyugodtan, hogy csak most jutottam el ide - Mika egy popdal énekes. Zeneszámai közül leginkább a Relax, Take It Easy, Grace Kelly, Happy Ending azok, amik számomra ismerősek, és tisztán emlékszem, hogy nem éreztem késztetést, hogy a rádión adót váltsak, amikor megszólaltak. Hangja egyébként jól felismerhető, még ha hirtelen nem is tudtam a nevéhez kötni.

pilot-mika-04-500.jpg

Szóval itt vannak előttem ezek a MIKA feliratos tollak, mindenféle jópofa mintákkal. Rögtön el kell keserítsek mindenkit, mert én nem gondolom, hogy egy tehetséges énekes azzal foglalkozna, hogy tollak mintájáról készít vázlatot kockás füzetben. Inkább arról lehet szó, hogy egy ügyes keresztmarketing ötlet nyomán a Pilot és Mika összefogtak. Aki szereti a Pilot tollakat, az jobban megismeri Mikát, aki pedig Mika rajongó, az kipróbál néhány Pilot tollat.

Persze ami leginkább lényeges, hogy milyenek ezek a tollak. Bevallom, én nem túrnék fel egyetlen papírboltot sem, hogy megkeressem őket, azonban jó ötletnek gondolom, hogy a szokványos "steril" kivitel helyett mindenféle minta van a tolltesten. Biztosan láttál már olcsó, kínai írószereket, melyekre azonosíthatatlan apró állatok, virágok és mindenféle egyéb dekoráció garmadát nyomtatták. Megnyugtathatlak, ezek nem ilyenek. A minták ízlésesek, és látványosak. (Ebből is azt gondolom, hogy profi munka, és nem egy énekes görnyedt hajnalig az asztala fölött, hogy kitalálja a díszítést.) 

pilot-mika-02-500.jpg

Ami méginkább különlegessé teszi őket, hogy olyan színekkel írnak, melyek túlmutatnak a szokványos kék-fekete-piros-zöld Pilot tollakon. Eddig ugyanis nagyrészt csak ezzel a négy alap színnel találkoztam az írószeres polcokon. Bár engem konkrétan nem villanyoz fel a lila és rózsaszín tinta, a világoskék kifejezetten tetszik. Azt is tudom, hogy a fiatal lányok számára pusztán a különleges színek miatt is érdekes lehet ez a sorozat.

pilot-mika-03-500.jpg

És persze sem a tinta, sem pedig a dekoráció nem változtat a tollak belső értékein. A G-2 zseléstoll ugyanazzal a betéttel, ugyanolyan jó választás, mint amit már korábban kipróbáltam. A Hi-Tecpoint V5, bár nem a már ismerős patronos, hanem az eldobható típus, tintakiosztása hasonlóan kiváló a korábban bemutatott változathoz. Egyedül a FriXion törölhető tintás toll koncepcióját nem tudom magamévá tenni, mely szerintem a ceruza és a golyóstoll hátrányait egyesíti (könnyen eltávolítható, de bonyolult, és korlátozott élettartamú).

2 komment

Címkék: pilot mika g2 frixion hi-tecpoint

A bejegyzés trackback címe:

https://golyostoll.blog.hu/api/trackback/id/tr3613698290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Varga Levente 2018.06.16. 11:16:41

Üdv!És ha a boltokban marad raktáron 2019-ben már nem lehet megvenni?

golyóstoll 2018.06.16. 20:27:44

@Varga Levente: Ha marad, gondolom a készlet erejéig kapható lesz :)
süti beállítások módosítása